środa, 11 maja 2011

Piwoniowy półmisek ceramiczny










fot. MB

10 komentarzy:

  1. To jest jakiś wyższy poziom wtajemniczenia - kosmiczny.
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech naprawdę cudńko!
    Piekny motyw i te złote cieniowania...nie wiem jak, to zrobiłaś, ale jest suuper!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny... uwielbiam Twoją zabawę kolorami

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie mogę popodziwiać to cudo w całej krasie :)) Gratuluję !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu podziwiam Cię!!! Nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  6. ........... nie wiem jak to się stało?ale się stało coś"zjadło" mi komentarze !
    pamiętam wpis Kasji, Alicji.....
    ale były jeszcze inne.
    To nie ja je usunęłam, jakby co :-))
    Dla mnie wszystkie odwiedziny na moim blogu są miłe , z przyjemnością czytam wszystkie i za wszystkie dziękuję :-)
    pozdrawiam maria

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałam do Pani e-mail w sprawie zamównia i nie wiem czy jest aktualny ten adres. Prosze o kontakt na asia.borowska@amorki.pl
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń