niedziela, 12 maja 2019

Koń z sinej dali;-)))

Wynurzył się z sinej dali mojej wyobrażni;-)))
Koń nie koń, taki trochę steampunkowy. pasujący do konwencji całej pracy, a może własnie nie pasujący?
Jakoś tak mi po drodze z mieszaniem konwencji, narracji, z bajką, historią, opowieściami o rycerzach od okrągłego stołu, smoki...
Naoglądałam się za dużo filmów, naczytałam książek, nasłuchałam wykładów o Katarach i tryby wyobrazni ruszyły.
Taka faza, za chwilę , może dłuższą, coś się przekręci, przesteruje i wypłynie coś nowego.
Choć fascynacja architekturą, starą, albo jeszcze starszą jest u mnie od zawsze.
Z samozaparciem, z potem spływającym po d****, czole często maszerowałam po zamkach, schodach, basztach i innych średniowiecznych artefaktach.
Bo to było co tygryski lubią najbardziej;-)))
Im głębiej w odchłań historii tym lepiej, ciekawiej tym dla mnie bardziej zajmujące. Aaaaaa jeszcze Templariusze i ich tajemnice i jesteśmy w domu.
Kawka, kocyk Netflix, albo książka i lecimyyyyyyy;-)
A potem efekty straconego czasu przed ekranem ? wyłażą na płotnie.
Do tego pożar Katedry Notre Dame, Naszej Pani, plus teorie spiskowe i wyobraznia działa.
Zeby jeszcze technika jaką posiadam, dała się przełożyć na to co mi w głowie siedzi to byłby komplet, ale tu zaliczam zonka i efekty są jakie są.
Choć praca pokazana na kilku grupach na fb została przyjęta całkiem dobrze...Blejtram 100na 120cm mixmedia, duzó glinki DAS, foremki i stemple IOD, szlagmetal, postarzacze i tochę złomu zegarkowego.
I moja ulubiona foremka, zrobiona przeze mnie, własnymi ręcami;-)))
którą bardzo lubię i jak tylko mam możliwość to używam tego co można z niej wycisnąć.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz