poniedziałek, 23 grudnia 2019

Jest taka noc...

Jest taki dzień, jest taki wieczór, jest taka noc...JEST;-)))
Po prostu jest,
Jest taki czas, żeby nie wiem co nasze myśli zaczynamy intensywnie działać,
myślimy tylko o jednym o byciu razem,
w kręgu,
przy stole,
z rodziną,
w świetle,
z miłością w sercu,
z sercem na dłoni...
Oby dla każdego!
Bez wykluczeń,
bez zbędnych dyskusji,
bez namolnych pytań,
bez podziałów,
bez lepszych, gorszych, swoich, najmojszych.
Jesteśmy razem,
chcemy być razem,
bo tak jest najlepiej, najbezpieczniej,
najbliżej nam do siebie,
w kręgu, rodziny, najbliższych, przyjaciół.
I żeby tak nam zostało, nie tylko w święta ale przez cały nowy rok;-)))
NAJLEPSZEGO i niech nam się darzy,
i jak mówił ojciec mojej znajomej, w borze, oborze, w komorze!
wklejam zdjęcie sprzed czterech lat, pięciu?
Ale dalej aktualne na ten czas.

Ja w tym roku nie zrobiłam ani jednej bombki, ozdóbki...
Wspieram się więc tym co było, a nawet jest bo ta bombka, zresztą moja pierwsza, kiedyś tam, kiedy nie było foremek, IODów, prim, mediów z serii cuda wianki, które same robią prace ~!@#$%^&*()_
No więc ta bombka wisi u mnie znowu:-)
WESOŁYCH ŚWIAT


ps nie pamiętam czyje to są słowa, pamiętam, że od kogoś je pożyczyłam i tak już u mnie zostały;-)))
autor mi zaginął w mroku i przepastności internetu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz