piątek, 13 lipca 2012

Cukrowy Anioł

No to dobrałam się do największej tajemnicy i najbardziej strzeżonej techniki, stosowanej w decoupage w ostatnim czasie! Znaczy się do postarzania na cukier :-)))
Nie byłam na żadnym kursie, nie znam żadnych "naukowych" metod przekazywanych na szkoleniach. Zrobiłam "TO" po swojemu, podglądając, wyciągając ucho, eksperymentując.
Zastanawiałam się co takiego niezwykłego i tajemniczego jest w tym cukrze? że wszyscy/tkie decoupageżystki  tak bardzo chcą ją posiąść ;-)
A efekty moich działań poniżej. Deska tak 60,65/ 30,35 cm, motyw papierowy z papieru calambur, wszem i wobec znany i lubiany, kawałek gazety, złocenia trochę 3d zrobione po mojemu, no i cukier , dla nie wtajemniczonych, cukrowe eksperymenty to górna część deski.











8 komentarzy:

  1. super
    uchyl trochę tajemnicy bo ja jeszcze nie słyszałam i nie widziałm

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i znowu wyszło Tobie lepiej! Tylko czy to potem jakoś się nie psuje? Czy jakieś szkodniki się na to nie rzucą? ;-)
    Ja robiłam tak ze solą, ale zmyłam wszystko, bo się bałam jak to potem będzie z drewnem razem żyć. Ale nie zła skorupa się zrobiła. Posypałam na mokro – klej Wikol i czekałam aż wyschnie. Ale potem było szorowania. Wyszło z tego w końcu całkiem postarzane drewno.
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest naprawdę piekne cacko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powalający, wielce urzekający wow Anioł!!!!!!!!!!
    :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. niezwykłe.. mega oryginalne.. :)

    OdpowiedzUsuń