poniedziałek, 25 lutego 2013

Jabłonie w kolorze wzburzonego morza:-)

Pewnej Pani spodobały się moje chusty, poprosiła o namalowanie jednej dla niej. Na moje zapytanie o jakieś konkrety wyciągnęła zestaw zimowy czyli czapkę i szalik, mówiąc to są moje ulubione kolory:-)
A mnie te kolory skojarzyły się wtedy z burzą na morzu!
Zanim zabrałam się za malowanie trochę czasu minęło, zmienił się mój nastrój, pogoda za oknem, była ładna,słoneczna zima. Nie zmieniła się tylko gama kolorów w jakiej miałam wykonać zamówienie.
Doszłam do wniosku, ze należy połączyć i kolory i emocje i tęsknotę za wiosną i powstały kwiaty jabłoni.
Czyli następna jedwabna chusta 90cm na 90 cm.






21 komentarzy:

  1. Burzowe morskie kwiaty cudne!!! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem w głowie się tak po kojarzy, ze trudno to dziwne myslenie usunąc
      cieszę się ,że pomimo skojarzeń chusta się podoba:-)

      Usuń
  2. Marysiu:) Jakie to piękne!!! Ogromnie mi się podoba taka chusta!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie dzisiaj o Twoich chustkach myślałam! Każda inna i każda piękna! Ja wciąż zbieram... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Kajko każda inna, to chyba dobrze, ja ciągle próbuje, szukam...
    następna już też jest, zupełnie inna:-)
    ale jeszcze nie była u fot.
    A twoje myslenie "ciągnęło" wpis, bo chusta już ma kilkanaście dni i pojechała do nowej włascicielki...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jabłonie, kwitnące jak bardzo tęskno za takim widokiem. Chusta CUDNA chociaż nie jestem miłośniczką odcieni blue.
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...blue takie było życzenie;-)
      a ja zyczenie kolorystyczne przewrotnie użyłam malując kwiaty jabłoni.
      A za prawdziwymi jabłoniami to już chyba wszyscy tęsknią? w ogródku mamy już nadzieję ,że wiosna tuż , tuż bo moje przebiśniegi wystawiły łebki...
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Wyobrażam sobie właścicielkę jak dumnie paraduje w takiej artystycznej chuście :) A może na ścianie powiesiła jako akwarelę? Ciekawa jestem w jakiej kolorystyce będzie następna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,, nie wiem jak zareagowała włascicielka, bo nie mam jeszcze wieści, mam nadzieję, ze tak jak Wy tu czy na FB,
      A następna już jest!
      A następna, następna już się "wymyśla" też ma już konkretne kolory podane i się "robi" chwilowo w mojej głowie, ale jutro ma szanse zacząć się dziać na jedwabiu.

      Usuń
  7. Kwiaty wyszły pięknie, ale tło powala najbardziej. Szalejące fale jak "żywe" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga szalejące żywe fale to ja miałam jak mnie zmogło i musiałam przestać malować te jabłonie, bo mi się podłoga pod nogami ruszała......
    A jak ozdrowiałam i wróciłam to mi się pomysł na... zmienił i trzeba było przeorganizować to co już powstało:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta chusta jest przepiekna :) To tez moja gama kolorystyczna, podziwiam Twoj talent, pozdrawiam, eda

    OdpowiedzUsuń
  10. Eda, Małgosiu dzięki!
    własnie zaskoczyło to "coś"w głowie i zabieram się za następną:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Very very beautiful!!!!!
    My wishes for a very happy month and a wonderful weekend
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  12. zatkalo mnie .....serio.nie wiedzialam ze takie cuda mozna robic. wow jestem zdumiona twoimi pracami ;)

    OdpowiedzUsuń