sobota, 18 listopada 2017

Singielka

Dla farb i kredek zrobiłam bombkę!
Czyli praca z kategorii "cuda panie, cuda się zdarzają"
http://farbyikredki.blogspot.com/2017/11/inspiracja-od-marii-babijew-dla-sklepu.html

To,że nie lubię robić bombek i nie jest tajemnicą!
Każdego roku powtarza się ta sama historia, nie będę robiła bombek i koniec.
Jako niepokorna dusza nie lubię, nie umiem wpisywać się w obowiązujące standardy, trendy...
Wolę je kreować. Choćby sama dla siebie, ale wiem, że chodzę wtedy swoimi drogami jak ten kot.
Czasem wpadam na kolizyjny tor, ale to są uboczne skutki "picia wódki";-)
Jednak jak, tak wszyscy, wszędzie zaczynają nucić "cichą noc" wszystko i wszędzie zaczyna się świecić, mienić, wszystko i wszędzie zaczyna się robić złote i czerwone i brokatowe, to i daję się wkręcić w ten świąteczny czas i... biorę się za ozdoby świąteczne;-)
W tym sezonie "zrobiła się" jedna! Ale za to jaka?
Duża bomba przezroczyste pleksi. Koncepcje na nią były dwie, ale wyszedł mix.
A dlatego, że w tzw międzyczasie, jak bombka już była w robocie w tzw "work in progress" jak to się ostatnio zgodnie z zachodnią modą pisze, dostałam paczkę z Farb i Kredek z konikami oczywiście, ale w pace był też Mikołaj z reniferami!!!
No i zostałam postawiona w pozycji ZONKA.
Co tu wymyślić aby wilk był syty i owca cała?
Połączyć ;-)))
No i mamy pierwsza wersja to przezroczysta bombka zdobiona od środka, papier klasyczny, akryle, postarzacze, i efekt lustra, którego mi zabrakło (powinnam mieć wiaderko a nie długopisik z penartu) na tak wielką bombę;-( Pojemniczek był już z lekka nadużyty ale bez przesady, efekt lustra więc dokończyłam szlagmetalem.
I tu przyleciał Mikołaj! Trzeba było więc go wkomponować w powstającą bombkę, bo drugiej już raczej nie będzie.
Wycisnęłam więc z foremki Mikołaja razy dwa, zamknęłam całość opaską z masy DAS, poszlagmetalowałam, pobrudziłam akrylem, pobitumowałam i dla dodania fikuśności formie i zamaskowania sznurka do powieszenia zrobiłam jeszcze dwa elementy z masy DAS z foremek PRIMY, sypnęłam brokatem, dmuchnęłam efektem syrenki i jest!
Plan na ten rok wykonany;-))) Uffff...










4 komentarze:

  1. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  2. własnie trafiłam na Pani bloga...to jest cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń