czwartek, 7 czerwca 2018

Pozwalam sobie...

Znalezione jak to się mówi w sieci:-)

“JEŚLI KIEDYKOLWIEK ZNAJDZIESZ SIĘ W NIEWŁAŚCIWEJ HISTORII, ODEJDŹ “ Mo Willems.

Wolno Ci zostawić każdą historię, w której się nie odnajdujesz.
Wolno Ci zostawić każdą historię, w której nie kochasz siebie.
Wolno Ci zostawić miasto, które zgasiło twoje światło, zamiast sprawić, że będziesz świecić jaśniej. Możesz spakować wszystkie walizki i zacząć od początku gdzieś indziej. Masz prawo redefinicji znaczenia swojego życia.
Wolno Ci zrezygnować z pracy, której nienawidzisz, nawet jeśli świat mówi Ci żeby tego nie robić i możesz pozwolić sobie na poszukiwanie czegoś, co sprawi, że będziesz z niecierpliwością czekać na jutro i resztę twojego życia.
Wolno Ci zostawić kogoś, kogo kochasz, jeśli źle Cię traktuje. Masz prawo postawić siebie na pierwszym miejscu i odejść jeśli wiele razy próbowałaś…ale nic się nie zmieniło.
Wolno Ci opuścić toksycznych przyjaciół, wolno Ci otoczyć się miłością i ludźmi, którzy Cie wspierają i odżywiają. Wolno Ci wybrać jakiego rodzaju energii potrzebujesz w swoim życiu.
Wolno Ci wybaczyć sobie największe i najmniejsze błędy i być dobrą dla siebie i patrząc w lustro i naprawdę lubić osobę, którą tam widzisz.
Wolno Ci uwolnić się od własnych oczekiwań.
Czasami patrzymy na zostawianie jako złą rzecz, łączymy jej z porzuceniem lub rezygnacją, ale czasami odejście jest najlepszą rzeczą, którą możesz zrobić dla siebie.
Pozostawianie rzeczy za sobą pozwala na zmianę kierunku, na nowy początek, ponowne odkrycie siebie i świata. Zostawienie czasem oszczędza Cię przed utknięciem w niewłaściwym miejscu z niewłaściwymi ludźmi.
Zawsze masz możliwość odejścia i znalezienia miejsca do którego przynależysz <3
Rania Nanim
Tłumaczenie: Olga Mieszczanek

Aby nie przedłużać  "czymś" od siebie dodam tylko dwa zdania od Meryl Streep:

"Kiedyś wchodziłam do pokoju pełnego ludzi i zastanawiałam się, czy mnie lubią.
Dziś, gdy wchodzę do takiego pokoju, zastanawiam się, czy ja ich lubię."

Pozwalam sobie więc na coś co być może, nawet nie być może, ale na pewno jest niedoskonałe,
jest poza granicami techniki, jest poza kanonami przyjętymi w SZTUCE, ale jest moje, i daje radochę, spokój, jestem taka jaka jestem i pokazuję to bez poczucia strachu, winy, krygowania się i td, itd;-)))

Zmediowany akryl 120cm na 100





#akryl, #obraz, #ilustracja, #postarzanie, #mixmedia, #mixedmedia, #wnętrza, #dodatki do wnętrz, #IOD, #DAS, #szablony

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe prace, pozdrawiam Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już zwątpiłam , że choć jeden komentarz się pojawi hahahahaha
    jest, jeden, rodzynek, miły, dzięki!
    Niestety zmiana, bo to jest jakaś zmiana profilu, tematu, sposobu, techniki kończy się spadkiem oglądaczy;-( i spadkiem zainteresowania, mój oglądacz przez wiele lat był przyzwyczajony do czegoś zupełnie innego, a tu ZONK, ale ja mam dość pewnych technik, układów, towarzystw, smrodków i żeby nie zwariować trzeba wyrzeżbić sobie nową dróżkę, trudno albo albo...
    Czy TA dagmara to TA Dagmara, którą ja znam? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Pani za ten tekst, bardzo do mnie przemówił. Pani prace na blogu podziwiam już od dłuższego czasu i tym mnie urzekają, że jest w nich taka swoboda, wyobraźnia i indywidualne pomysły, eksperymenty i fantastyczne kolory. Pozdrawiam Panią serdecznie i życzę dalszej, owocnej i dającej radość twórczości. :) - Anna

    OdpowiedzUsuń