czwartek, 13 lutego 2020

Niech świat cię zobaczy.

"Otworzyłam przestrzeń zwaną Kronikami Akaszy.
Zobaczyłam przejrzyste kobiety, które boją się żyć.
Ktoś lub one same oddały swoje Światło by nie zaćmiewać mężczyzny.
Czas i obraz się zmienił - oboje już są ważni, by żyć w swojej sile. Razem czy osobno - oni decydują.

I przyszły słowa siły dla Kobiety...


Jest w Tobie coś, co nadal nie ujawnia się na tym świecie.
Twoja niewidzialność jest już tobie zbędna.
Zasługujesz na to, by Cię świat zobaczył.
Zasługujesz na to, by Cię świat usłyszał.
Zasługujesz na swoją magię, aby siebie ujawnić.
Byś dostrzegła, że Twoje życie jest wspaniałą przygodą.
Czas usunąć maskę niewidzialności.
Czas żyć.
Niech świat cię zobaczy.
Twoja delikatność jest bezpieczna.
Twoja tajemnica jest bezpieczna.
Wyjdź w Świetle i lśnij będąc sobą.
Niech ci się stanie w imię najwyższego dobra "
za
Katarzyną  Hojan

Trochę to trwało!
Może więcej niż trochę...
Ale jest;-)))

Niech świat cię zobaczy
 wreszcie mam co światu zaoferować,
ponad dwa lata na to pracowałam.
Dziś CHWALIPOST;-)))
odnośnie jednej pracy, zresztą w tej wystawie biorę udział już drugi raz,
ale w zeszłym roku jeszcze chyba nie miałam odwagi tak głośno o tym mówić.
Dziś wiem, że jest o czym i po co.
A za chwilę opowiem jak będzie wyglądał cd mojego , albo moich prac, wyjścia w świat;-)))
I mam nadzieję, wiem, że to tylko początek:-)











9 komentarzy:

  1. Gratulacje ogromne!!! i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOOOOOOO a myślałam, że nikt tu nie zagląda;-))))
    że piszę sobie a muzom...
    że to taki mój pamiętniko archiwum się zrobiło
    dzięki;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULACJE.Zasłużone.
    Pamiętam Twoje prace z wcześniejszych lat. Zachwycałam się Twoim decu. Byłaś niedoścignioną Mistrzynią. Dzięki Tobie i Tobie podobnym Dziewczynom sama też cieszyłam się decoupagem.
    Trafiłam tu ponownie i ... z radością czytam Twoje teksty. Są super.
    Serdecznie pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, fajne jest to,że po tylu latach jestem jeszcze rozpoznawalna!
    A z tamtej grupy to już nic nie zostało, Młode Wilki nas zjadły;-)))
    Ja zmieniłam trochę formę działania do prac plastycznych dodałam trochę wpisów typu psycholog amator terapeutyzuje ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Są jeszcze takie działa do których na szczęście potrzeba dobrej ręki, pomysłu i tego czegoś :)

    OdpowiedzUsuń