środa, 23 grudnia 2020

...i w tym roku wszyscy wszystkim ślą życzenia;-)

 Jest taki dzień, jest taki czas, w którym wszyscy wszystkim ślą życzenia.
Nie chcę zagłębiać się w wyższość jednych teorii na innymi, czy jak mówił klasyk o wyższości świat bożego narodzenia nad wielkanocą.
Nie moją sprawą jest rozstrzyganie tego sporu.
Ale fakt jest faktem, że bez względu na to co się dzieje na całym świecie, czas jaki nadchodzi jest dla większości z nas święty. 
Niech się wali niech się pali, święta muszą się odbyć!
Zakupy, sprzątanie, zakupy, gotowanie, prezenty, choinka i strach, że się nie ogarnie wszystkiego.
Tak się składa, że u mnie stosunkowo spokój;-)))
Jedzonka przyszykowałam, powiedziałabym nawet sporo jedzonka przyszykowałam.
Upiekłam, ugotowałam i jeszcze się gotuje...
Bo człowiek najedzony, łagodnieje, taka jest moja dewiza na te kilka wolnych dni.
Jutro oczywiście pierogi, bo ja nie jadam odwczorajszych, zamrożonych, zakupionych.
Moje muszą być sprzed chwili, świeżutkie.
Obiecałam dziecku ruskie, taka nasza tradycja, ruskie, bo lubi i już.
A za jednym zamachem zrobię sobie trochę z kapustą i tych z grzybami.
I tak chcąc nie chcąc kolacja wigilijna się odbędzie, albo tylko kolacja, bez określenia.
Jedno jest pewne będziemy jeść, w ten wieczór i przez następne parę dni.
Ale wtedy już działa hasło: sezamie otwórz się, czytaj lodówko, kłódka zdjęta i obowiązuje samoobsługa.
I to jest czas kiedy każdy może oddać się swoim z góry upatrzonym zajęciom.
Od czasu do czasu będziemy się spotykać co by wymienić poglądy;-)))
Czyli wreszcie spokój i można świętować.
Jednak pomimo dziwnego? innego? podejścia do tego czasu, życzę wszystkim najlepszego:
            ŻYCZĘ CI...
Życzę Ci oczu, które Cię widzą i swoim spojrzeniem mówią: kocham Cię i dziękuję, że jesteś taki, jaki jesteś.
Życzę Ci ludzi, którzy Cię NIE RANIĄ, ale wspierają i wzmacniają Twoją siłę i zaufanie do świata.
Życzę Ci siły, abyś wierzył w dobro i wybaczał sobie i innym.
Życzę Ci odwagi, aby przekraczać własne granice i sięgać po swoje marzenia.
Życzę Ci cierpliwości, byś wytrzymał do chwili, gdy drzwi szczęścia otworzą się i nadejdzie czas, aby cieszyć się życiem.
Życzę Ci odkrycia, KIM NAPRAWDĘ JESTEŚ i radości z każdego dnia, w którym możesz poznawać siebie.
Życzę Ci, satysfakcji z bycia sobą, co sprawia, że ​​jesteś szczęśliwy tu i teraz i daje moc kreowania własnego życia.
Życzę Ci poznania bezwarunkowej miłości, która jest esencją świata, a Ty jesteś jej wyrazem.
Życzę Ci wiary, że Twoje istnienie. To czego doświadczasz jest ważne i ma głęboki sens.
ŻYCZĘ CI WSZYSTKIEGO CO WAŻNE, DLA TWOJEGO ROZWOJU.
Jil Sanders
- - - 
Znalezione przed chwilą w necie,
I zgadzam się z tym wszystkim i przesyłam w świat...
 
A dla ozdobienia tego życzeniowego postax zrobiłam "Aniołka"
Jedyny około świąteczny temat, taka praca całoroczno życzeniowa.
płyta o wiekości ok 98cm na 45.
Akryl, a właściwie technika mieszana, bo i stemple i foremki IOD i PRIMY
masa DAS, szlagmetal
 
 

                                                         

Na ostatnim zdjęciu są życzenia jakie wkleiłam na swoją tablicę na fb
 


                                                                        


 

 

1 komentarz: